Szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben Vásárlója, illetve Felhasználója kíván lenni oldalunknak, figyelmesen olvassa el az Szerződési feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért! Szolgáltatásaink igénybe vétele egyúttal jelen általános szerződési feltételek elfogadását is jelentik!

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja hozzánk. Megrendelése akkor lép életbe, amikor online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon  visszaigazoljuk. A H. Origó Bt. és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt hivatalos nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.

Általános tudnivalók

A megrendelések feladása webáruházunkban kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Telefonon, faxon, e-mailen, levélben vagy más, nem a webáruház saját rendszerében elektronikus úton leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

Webáruházunkban közölt árak kizárólag a webáruházban történő megrendelés esetén érvényesek. Felhívjuk azon vásárlóink figyelmét, akik személyesen, Üzletünkben kívánják a kiválasztott terméket átvenni, megrendelésüket a webáruházon keresztül adják le és az átvétel módjánál válasszák a személyes átvételt, mert csak ebben az esetben tudjuk biztosítani a honlapon feltüntetett árakat.

A webáruházban bruttó (azaz adót tartalmazó) árakat jelenítünk meg (a H. Origó Bt. alanyi áfamentes szolgáltató), azonban az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre: paróka pótló hajas termékek, fejfedők, póthajak, paróka/póthaj ápolószerek, paróka/póthaj kiegészítők, ruházati termékek/sapkák, turbánok. A kapcsolódó szolgáltatások, mint pl. fazonra igazítás, személyes tanácsadás kizárólag az üzletünkben, személyesen vehetők igénybe.

Webáruházunkban a rendelés feladása nem kötött regisztrációhoz, azonban regisztráció nélküli vásárlásnál is rögzítjük a megadott szállítási, számlázási adatokat és elérhetőségeket.

A honlapon megjelenített termékeket az aktuális készlet függvényében üzletünkben is megvásárolhatja, megrendelheti, amely előtt kérjük, érdeklődjön az üzletben elérhető feltételekről, árakról és a szállítási időkről.

A rendelés menete

 

A termék kiválasztása, kosár

Az adott terméket bemutató oldalon tudja kiválasztani a rendelni kívánt opciókat a megjelenő választékból, amely után az opciók függvényében megjelenik az a fizetendő összeg. Az ára alatt van lehetőség a mennyiség kiválasztására (alapértelmezett 1 db). Vásárlási szándék esetén, kattintson a “KOSÁRBA” gombra, amely után a jobb oldali menüben a kosárban megjelenik a kiválasztott termék. Ezek után még folytathatja a válogatást az oldalon, a termék a kosárban marad. A kosárba helyezés még nem jelent rendelést vagy vásárlást, onnan törölheti tételeket, változtathat a kosár tartalmán és a mennyiségeken. A honlap jobb oldali menüjében folyamatosan látszanak a kosárban lévő termékek, megtekinthető a kosár részletes tartalma és kezdeményezhető a vásárlás azaz a megrendelés eladása.

A megrendelés leadása

A kosár megtekintésekor a „VÁSÁRLÁS” gombra kattintva adhatja le a rendelését. Ekkor a megrendelés tartalmának az áttekintését láthatja és kiválaszthatja a kiszállítás vagy átvétel módját, amelynek díja is megjelenik az összegzésben. Amennyiben egyetért az összegzéssel, értelemszerűen töltse ki az űrlapot (a piros *-al jelölt adatok megadása feltétlenül szükséges a megrendeléshez), majd válassza ki a fizetés módját.

Bankkártyás vagy PayPal fizetési mód esetén automatikusan átirányítjuk a PayPal, garantáltan biztonságos fizetési oldalára (a fizetési és bankkártya adatokat a H. Origó Bt. nem látja csak a fizetés tényéről kap információt). A sikeres fizetés után visszaigazoló e-mail küldünk.

Átutalásos fizetési mód esetén, a rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés felvételéről és részleteiről, amelyben tájékoztatjuk, hogy milyen bankszámlaszámra és milyen adatokkal tudja teljesíteni az átutalást, amellyel aktiválja a megrendelést. Amikor megérkezik hozzánk a termék ára, e-mailben értesítést küldünk a rendelés aktiválásáról. A 3 munkanapon belül nem aktivált rendeléseket automatikusan töröljük.

A visszaigazolás megküldése után nincs más dolga, mint várni a következő értesítésünket a termék érkezéséről/feladásáról. Amennyiben bármilyen nem várt probléma vagy késedelem merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és egyeztetünk, hogy közösen megtaláljuk a legjobb megoldást.

A megrendelések visszaigazolása

A rendelés felvételét azonnal, de legkésőbb öt munkanapon belül visszaigazoljuk a rendelés felvételét, a megrendelt tételek részleteit. A szállítás vagy átvétel várható időpontjáról szintén értesítést küldünk.

A megrendelés teljesítése

A várható, tájékoztató jellegű gyártási határidő 1-5 munkanap. Kiszállítás előtt értesítjük a csomag feladásáról, amire külön reagálni nem kell. A számlát, használati utasítás és egyéb dokumentumokat a termék mellé csomagoljuk.

Adat módosítás

Hibásan leadott rendelések javítására fizetés után nincs mód. Mindent megteszünk, hogy a megrendelést az igények szerint módosítsuk, de a megrendeléskor leadott paraméterek szerinti egyedi gyártás esetén van olyan eset, amikor az utólagos módosításnak nem tudunk megfelelni, illetve nem tudjuk a lemondást elfogadni.

Amennyiben adatmódosításra, korrigálásra van szükség, minél hamarabb jelezze e-mailben a rendelés számának megjelölésével. Telefonon munkaidőben tudjuk fogadni a megkeresést, de az e-mailben küldött változtatási igény a leggyorsabb, mert akkor az adatok a rendelési szám alapján azonnal összevezethetőek a változtatási igénnyel.

Amennyiben időközben elutazik, vagy szállítási cím változás történt,  e-mailben a megrendelés számának megjelölésével kérhet címmódosítást még a csomagfeladása előtt.

Amennyiben nem érkezik meg a rendelt termék időben…

Termékeink nagy része egyedileg a megrendeléskor megadott paraméterek szerint kerül gyártásra, a nem készleten lévő termékre szigorú határidős szállítást NEM TUDUNK VÁLLALNI, ezért a szállítási határidők tájékoztató jellegűek. Előfordulhat szállítási késedelem (pl. hurrikán, tüntetés, ünnepek, egyéb vis maior esetek) rajtunk kívülálló okok miatt is. Amikor tudomásunkra jut a késés, értesítést küldünk. A késedelem esetén 100% pénz visszafizetési garanciát, esetleg helyettesítő terméket kínálunk fel, amit a Vásárló nem köteles elfogadni. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre csak a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg a küldőnek.

A vásárlástól való elállás joga

Elállás jogának ismertetése a rendelet alapján:

A vásárlástól való elállás jogában áll a Vevőnek és az Eladónak egyaránt.

A Vásárló a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat az áru átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül.

Az elállási jog kizárólag arra az esetre vonatkozik, ha a vevő úgy dönt, hogy az általa rendelt termékre, amelyet hiánytalanul, sértetlen csomagolással, minden okmányával együtt átvett, valamilyen oknál fogva nem tart igényt. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatéríti. A szerződéstől való elállást a rendelet szerinti határidőben, írásban jeleznie kell az eladó felé.

Egyedileg, a Vásárló által megadott paraméterek és kívánságok által külön részére készített termék megrendelése esetén a Vásárlót az elállás joga nem illeti meg.

Az elállás során:

  • A vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget.
  • A visszajuttatás során felmerülő szállítás teljes költsége  a vevőt terheli abban az esetben is, ha kiszállításkor a szállítási  díj értéke kedvezményezett vagy akár 0 Ft volt.
  • A visszatérítés a szállítási és csomagolási költségre nem vonatkozik.
  • Előzőleg kell a terméket visszajuttatni az eladónak, csak ezután  lehet a vételárat visszafizetni.
  • Az termék csak az eredeti csomagolásban, az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza.
  • Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A visszaküldött csomagok kibontását és a termék vizsgálatát kizárólag saját részünkre fotókkal vagy képfelvétellel rögzítjük. Erre az esetleges félreértések elkerülése végett van szükség. Az ügylet sikeres lebonyolítása után ezeket az adatokat nem őrizzük, megsemmisítésre kerülnek.

Az elállás jogára és a szerződés egyéb feltételeire az itt meghatározottakon kívül a rendelet szabályai az irányadók.

Panaszkezelés

Probléma esetén forduljon hozzánk bizalommal. Panasza orvoslása közvetlenül történhet, ha panaszát közli írásban elektronikus levélben: info@hajorigo.hu, vagy postai levélben: H. Origó Bt. 1145 Budapest, Columbus utca 16. címre. Az írásbeli panaszokat legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk.

Szavatosság, jótállás

Termékekhez minden esetben számlát készítünk.  Esetleges meghibásodás esetén a szavatosság érvényesítéséhez a számla szükséges.

A felelősség kizárása

Oldalunkon keresztül történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A böngészéssel és az internetes vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat a Vásárlónak saját magának kell felmérnie, valamint tudomásul venni. A Vásárlónak gondoskodnia kell a saját számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. Cégünk nem felel az irányításunkon kívül eső események miatti károkért, ideértve, de nem kizárólagosan az oldal üzemzavara, információ továbbítási késedelem, az adatok bárki által történő megváltoztatása, internetes hálózat -, vírus -, rendszer -, szoftver hiba, áramszünet, egyéb technikai jellegű hibából eredő közvetlen vagy következményes károkért.

Érvényesség

Árváltozás esetén a megrendelés időpontjában aktuális és a megrendeléskor visszaigazolt ár érvényes. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismérveknek  a beszállító, vagy egyébként cégünkön kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a H. Origó Bt. jelen általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Céginformáció

Név: H. Origó Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. (Rövidített név: H. Origó Bt.)
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Jancsár utca 1.
Képviselő/kapcsolattartó: Csörgő Eszter
Telefon: +36 30 227 8644
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@hajorigo.hu
Honlap: www.hajorigo.hu
Adószám: 24658126-1-42
Cégjegyzékszám:  07-06-016015
Kibocsájtó cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága

 

Adatvédelem  Szerzői jogok